måndag 31 januari 2011

Frökenvägg

Det är inte bara köket som ska botoxas, så att säga. Vi checkar av ett vardagsrum, vårt sovrum och lillfias rum i samma svep. Ja, och fula slitna gamla furutrappan ska bytas, pronto.

Vi är så enkelspåriga att vi kör vita väggar överallt (krita från alcro), och nu kanske jag kan få en anledning att skylla på graviditetshormoner men jag blev faktiskt lite wild and crazy sugen på en fondvägg i lillfias rum.

På vårt Ikea finns ett utställningsbarnrum med den helt fäba tapeten dino från Sandbergs. En sån vägg skulle ju passa perfekt för en liten fröken! (Crazy i all ära, men den är ju trots allt bara vit och svart och väldigt grafiskt enkel, sådetså!)



Dino. Perfekt för en liten fröken.

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin! Klart lillfia ska ha den!

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin - passar perfa ju :)

    SvaraRadera
  3. Den har min "stora" tjej i sitt rum, men den med turkos/grön linjefärg. Finemang!

    hälningar annalena

    SvaraRadera
  4. Frida: Ja, jag är jättesugen!

    Sara: Ja!!

    Annalena: Kul att ni gillar den. Jag blev överförtjust första gången jag såg den. :)

    SvaraRadera