fredag 27 april 2012

Jag frågar du svarar

Jag kan också ställa elva frågor!
1. Målar du naglarna? Hur ofta? Hur hinner du få dem att torka innan det är dags att lyfta ett barn, dra handen genom håret, ta upp nåt ur fickan, gå och lägga dig, sortera tvätt?

2. Vilket är ditt bästa knep för att få vardgspusslet/ekorrhjulet/livet lite enklare?

3. Har ni städhjälp? Inte? Har ni funderat på det? Motivera!

4. Veckomatplanering, då? Ja, nej? Jag vill ha ditt favoritvardagsrecept!

5. Tänker du på vad du äter? Äter du enligt nåt särskilt (VV, LCHF, GI, whatever) Vad låter du bli? Vad ”unnar” du dig?

6. Tränar du? Hur isåfall planerar du in det mellan matlagning, läxläsning, nattning, sagoläsning, disk och tvätt?

7. Vad är ”kvalitetstid” för dig?

8. Jag vill ha ditt bästa tips! Kan vara inom vilket område som helst. Bara det är bra.

9. Vad ångrar du att du aldrig gjorde? Är det försent att göra något åt det nu?

10. Om du och jag skulle träffas en lördag, vad skulle vi göra då?

11. Samlar du på något? Vad?

Okej, svara nu alla som vill. Men tex Yllet, Minna, Linda, Sara, Trettiosexan, Linda. Goahead. Eller svara här nedanför, if you may.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar