torsdag 17 februari 2011

Live från Förorten


Det är ju inte mycket till kök än så länge, men hello, vi kan använda spisen! Sambon lagar mat slash experimenterar med inställningarna på hällen och jag sitter just nu på den där lilla pallen ni ser i bild och "ska bara". Sen hjälper jag nog till lite, jag också.
Fotnot: a la carte för dagen består av tagliatelle och kyckling i en creme fraishe sås kryddad med vitlök och peppar. Sen river vi på en himla massa parmesan och dricker äppeldricka till.

2 kommentarer:

  1. Varför blir jag alltid hungrig när jag går in här? Kanske dags för mig att bege mig till affären och proviantera...i ösregn. Kycklingen lät smaskens iaf. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju en bra fråga? Är det frånvaron av kök som triggar hungerskänslorna? Det kan ju iallafall inte vara motsatsen! :D

    SvaraRadera