onsdag 5 maj 2010

Röst bytes mot valstuga med stående panel!

Vi måste ha ett förråd. Det finns ett inne, med dörr ut. Men det ska slaktas och göras om till sovrum till en av grabbarna. Så vi måste helt enkelt ha ett förråd där vi kan knö in cyklar, vinterdäck och gräsklippare och sånt.
Förråd är rätt dyra, jag har googlat både kors och tvärs, men en snilleblixt slog mig (eller om jag möjligen läste det på nåt "vi-bor-i-hus"-forum...) - det måste ju vara jordens läge att komma över en valstuga billigt i september! För en schysst stuga som kan bli förråd kan jag nog sälja min röst till nästan vem som helst. Bring'em on!

10 kommentarer:

  1. de är väldigt hårt tryck på valstugorna och de brukar vara tingade redan innan de sätt upp. så här av dig till något/några av partierna redan nu.

    /Helena SP - valarbetare :-)

    SvaraRadera
  2. Du är den smartaste jag känner. I hela världen!

    SvaraRadera
  3. Helena: Tack för tipset, jag har i dag mailat flera partier, fått omgående respons av två. :)

    Miss ud: Du smickrar mig! ;*

    SvaraRadera
  4. Agentgrannen som googlar på lekstugor8 maj 2010 kl. 09:46

    http://www.blocket.se/stockholm/Lekstuga__brun_med_vita_knutar_27266117.htm?ca=11&w=3&last=1

    SvaraRadera
  5. yllet: I know! :)

    Agenten: Nja, fast den är för liten för oss. Vi behöver minst 10 kvm.

    SvaraRadera
  6. Köp en lekobo för 10 000! :) Snygga. Och kanske för små. Men fina.

    SvaraRadera
  7. Kommer du och Lágent bo grannar nu?

    SvaraRadera
  8. Yllis: Försökte googla, men hittade inga lekobo?! Vi vill ha ett förråd på ca 10-12 kvm. Helst snyggt, men hellre billigt.. ;)

    Jag och Agenten kommer att bo på promenadavstånd, värry najs!

    SvaraRadera
  9. http://www.lekbo.se/, men den är för liten. Fin dock.

    SvaraRadera