söndag 9 maj 2010

Söndag i förorten

Efter frukost kände jag mig overkligt trött, men jag och DrM tog en dusch (var för sig), klädde på oss representabla kläder och susade till Barkarby och mötte Agenten på IKEA. Jag ville spana in Norden, Agenten skulle handla en tvättkorg och lite annat, och DrM var nog mest kaffesugen.

Ännu tröttare när vi kom hem, kände mig febrig och frusen, och sen dess har jag legat raklång i soffan. Har sett både en debatt om skolan på ettan, Fuskbyggarna och Lyxfällan. Nu är det andra avsnittet i rad med Per Morberg som lagar mat och drar sig i sitt flottiga hår. Nu har jag precis piggat på mig en jätteliten smula efter två ipren, så då tvingade jag mig att hänga en tvätt. DrM lagar mat. Jag ska tillbaks till soffan och stanna där resten av kvällen. Kvart över nio är en debatt på teve mellan Måna Sallin och Fredrick Rajnfält. Den ska vi se.

I går förresten så bytte min supersnygga världsbästa blivande sambo däck på bilen. Jag visste väl att han var nåt alldeles extra!

3 kommentarer:

  1. Nämen, har vi varit på samma varuhus - samma dag. Fast helt olika tider då... Osis!

    SvaraRadera
  2. Meh! Typiskt! Trodde Kungens var nämre er?

    SvaraRadera
  3. Vi rör oss oftare i "hoodsen" kring jakan då klanen bor där... ;)

    SvaraRadera