torsdag 25 november 2010

Dear Santa

Fred på jorden i all ära, men jag som är lite mer krävande än så har lite mer på listan. Here we go, Santa:

  • Jag önskar mig så innerligt gärna att nerevåningen ska bli helt klar någon gång. Jag är så frustrerat trött på a l l a k a r t o n g e r !
  • Jag önskar mig en renoverad övervåning under februari. Inklusive badrummet.
  • Jag önskar mig en ny säng. Åh vad jag vill ha en ny säng.
  • Och nya lakan. Frasiga och fina, typ Gant eller Lexington?
  • Förresten så önskar jag mig en inredare som hittar bästa möbleringarna och förvaringslösningarna för både hallen och sovrummet. Det önskar jag mig jättejättemycket.
  • En ansiktsbehandling med tillhörande lyxiga krämer.
  • Dyrt schampoo. Jag har fått byta mina gamla flärdfulla schampoovanor till City Gross-produkter, till förmån för grovbetong, trycken och klinkers.

Nej, det är bäst jag slutar nu. Jag känner att jag börjar gå igång, denna lista kan nog bli hur lång som helst. Om vi kan checka av de två översta punkterna så räcker det långt. Ok, Santa?

4 kommentarer:

  1. åh, välkommen tillbaka, du har varit saknad :)

    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Santa: Tack raring! Jag VISSTE väl att du finns!

    MissUD: They better... ;)

    LadyM: Tacktack! :)

    SvaraRadera