fredag 18 maj 2012

Att fira en ettåring?

Jag vet inte om det är det faktum att jag har en dotter. Eller att jag trivs så vansinnigt i vårt hus. Eller att vi håller på att göra vår balkong och fasad finfin. Eller om det bara är... våren?

Men lillfian fyller ju ett år nästa torsdag och skall firas som sig bör. Och jag, den mest opyssliga i västra stockholm, fick ett infall och nästan ett litet urge efter en vimpelgirlang. Att hänga längs med hela balkongen.

Hur svårt kan det vara? Stuvbitar, snöre och textillim?

Nu har jag varken eller, så isåfall måste jag väl åka till ikea och köpa tyg. Det är tveksamt om jag hinner. Till en 14 meter lång girlang går det väl åt en hel del, misstänker jag?

Äh, det får nog bli typ nästa år. Eller året efter det...



2 kommentarer:

  1. Åhlens har färdiga som inte är så dyra....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men de på deras hemsida såg lite tråkiga ut?

      Radera