tisdag 25 maj 2010

Jag, ett pervo!

Min son ramlade häromveckan när vi spelade basket på skolgården. Han rev upp sig på armbågen, och nu när han kom hem till mig i går igen så hade det hunnit bli, kolla alltså, värsta tjocka sårskorpan! Jag stirrar lystet på skorpan, ber att få känna, peta lite, och jag har nog tillochmed vädjat om att få pilla bort bara en endaste yttepytteliten bit... Det kliar i mina fingrar, skorpan är hård och skrovlig men han säger blankt nej. Skit också.
Så. Där fick ni mitt mest perversa jag. Jag älskar att pilla! Skorpor och fjällande axlar. Jag kunde aldrig sluta rafsa på sonens skorv i hårbotten när han var bebis, och myggbett river jag snabbt upp.
Det här är ju helt sinnessjukt. Men det är inte desto mindre sant. Haha.

Rafs, rafs.

10 kommentarer:

  1. du e inte ensam, tro mig! jag håller ju för 17 på att nästan hoppa in i datorskärmen för att komma åt din sons sårskorpa ju! ;-) //läst din blogg ett par gånger men aldrig kommenterat innan Åsa

    SvaraRadera
  2. ah, jag är preciiiis likadan!

    SvaraRadera
  3. Åsa och Frida: Åh! Sisters in pervo! Vad härligt, jag som kände mig lite udda... :D

    SvaraRadera
  4. Jag är nog steget värre... Jag kan inte låta bli att klämma finnar och pormaska på maken... Sonen kommer nog att råka illa ut han med om nåt år... :o)

    SvaraRadera
  5. glömde R:et... ;o)
    //Anna

    SvaraRadera
  6. Anna: Haha, man får ta alla chanser man får! :D

    SvaraRadera
  7. Jag är likadan. Vänta du bara tills "tonårsgulingarna" börjar poppa upp... ;)

    SvaraRadera
  8. Fröet: Fniss, då är jag där och klämmer! :D

    SvaraRadera