onsdag 14 april 2010

I ett nafs

Jag satt och gick igenom hela prospektet och alla bilder med mina föräldrar igår. Till min förvåning fick jag vetskap om att det i min pappas verktygsarsenal utöver allt annat som en man måste ha även ingår en högtrycksmålarspray (vad de nu heter). Så det är tydligen en enkel match att spraymåla gaboninnerdörrarna vita och även snabbuppfräscha vårt furukök (!), så att vi slipper känslan av att bo i en stuga i fjällen tills vår budget är redo för köksrenovering.

Det tar tydligen bara ett nafs tid och arbete i anspråk.

2 kommentarer:

  1. Snälla, spara gaboninnerdörrarna! Eller byt mot några av våra som blivit ganska repiga och speja dem...

    SvaraRadera
  2. Jag har inte bestämt mig än, vad vi ska göra med dem. Kommer inte ihåg skicket på dem. Om de är risiga så målar vi nog, annars kanske man bara lackar om dem? Och byter beslagen, för de var jättefula.

    SvaraRadera