måndag 12 april 2010

Tips från coachen

Det blev ju snabba ryck som ni förstår. I morgon kommer fotografen hit, min lägenhet blir först ut på marknaden. Jag bjuder generöst på ett knep i homestagingens outgrundliga värld: tvåltrixet.

Jag hade en flaska med alldeles äkta savon de marseille-tvål. Ni vet, den där dyra trendtvålen som man bara "måste ha". Flaskan var slut, men visst skulle det ge det lilla extra på handfatskanten på prospektbilderna?

En flaska Palmolivetvål för tjugo spänn tömdes raskt över från fulflaskan till finflaskan, och vips - en deluxig tvålflaska där bara den riktiga savon de marseille-konnässören kan notera skillnaden. Figue-doften är nämligen klar. Inte vit.

Savon de Palmolive

2 kommentarer:

  1. ha ha ha!
    jag tror att jag ska köpa en dyr-flaska och när den är slut i fortsättningen fortsätta att lura mig själv. :)

    SvaraRadera