onsdag 28 april 2010

lista, schmista

Första jag gör på morgonen: snoozar, alltid för länge.
Frukost: vad köket har att erbjuda. I morse blev det havregrynsgröt, skivad banan och kanel.
Avgudar: min son.
Färg: nu pratar vi inredning. Och då säger jag vitt, fast med lite färg. :)
Mat: carpaccio. I love oxfilé!
Kamera: Nikon D60.
Skor: ja tack.
Dricker: för mycket kaffe och för lite vatten.
Beroende: sockeraddict.
Semester: Disneyland i Paris vecka 28.
Önskar mig: en god vinst på min lägenhet.
Borde: bli klar med deklarationen.
Vill: att våra lägenheter blir sålda!
Värsta som finns: just nu har jag lite smalt fokus så jag säger "högt radonvärde".
Drink: Mojito.
Hemlighet: nu har jag ju outat huset till höger och vänster, så det finns nog inga hemlisar just för tillfället. Det skulle vara om huset bjuder på nån hemlis som vi inte alls vill veta av, möjligen...
Dold talang: hoppas att det visar sig att jag har gröna fingrar och trädgårdsintresse, muahahaha.
Rädd för: högt radonvärde, kanske?
Mobil: nån trist Nokia som aldrig går sönder, fast jag ständigt tappar den i golvet.
Dålig på: att ha tålamod.
Musik: sånt som är skönt att skaka rumpan till.

3 kommentarer:

  1. Är det ditt hus på bilden??? Det ser ju hur fint ut som hellst!

    Jag har sex st Lilla Åland i köket med fårskinnsplättar på - dom är superbra!

    Vad glad jag är att du har kommit tillbaka - du har varit saknad.

    Hälsningar
    P i Sundsvall

    SvaraRadera
  2. oahahaha - jag läste att du åt skivad banan och kakel till frukost ;)

    SvaraRadera
  3. Hej P, tack snälla! Japp, det är vårt blivande hem. :) Renoveringsprojektet aka mögelhuset aka drömhuset aka pengaslukaren... Kul att du är nöjd med Lilla Åland, det kommer vi också att bli (hoppas jag ;).

    sara: hahaha, man läser det man vill läsa.. ;)

    SvaraRadera